‘Millet Ne Derse Baş Tacı’

‘Millet Ne Derse Baş Tacı’

AK Parti Grup BaÅŸkanvekili Turan, “Gel sandığa beraber sahip çıkalım. Her parti temsilci versin. Zaptı beraber imzalayalım. Kaybedince çamura yatmak yok. Kaybedince mız mız yapmak yok, bu millet ne derse baÅŸ tacı.” dedi.

 

AK Parti Grup BaÅŸkanvekili Bülent Turan, Lapseki ilçe meydanında vatandaÅŸlarla bir araya geldi. ( Ercan Özçetin – Anadolu Ajansı )
ÇANAKKALE

AK Parti Grup BaÅŸkanvekili Bülent Turan, “Gel sandığa beraber sahip çıkalım. Her parti temsilci versin. Zaptı beraber imzalayalım. Kaybedince çamura yatmak yok. Kaybedince mızmız yapmak yok, bu millet ne derse baÅŸ tacı.” dedi.

Turan, Lapseki ilçe meydanında yaptığı konuÅŸmada, seçime saatler kaldığını belirterek, seçmene 24 Haziran Pazar günü sandığa giderek oy kullanmaları çaÄŸrısında bulundu.

CHP’nin cumhurbaÅŸkanı adayı Muharrem İnce’nin seçim günü bir sandalye alıp, Yüksek Seçim Kurulu (YSK) önüne gideceÄŸini söylediÄŸini hatırlatan Turan, CHP’nin bugüne kadar yapılan her kampanya döneminde ‘Sandıklara hakimiz” açıklamasında bulunduÄŸunu kaydetti.

Bülent Turan, “Sandıklara hakimler, çünkü bu millet 100 yıldan beri seçim yapıyor, 50 yıldan beri çok partili hayat var. Her sandıkta 5 partinin temsilcisi olur. İktidar muhalefet ufak parti hepsinin olur. Yetmedi devletin memuru var. Yetmedi ÅŸeffaf izlersiniz müÅŸahitlerle beraber. Her ÅŸey açıktır. Sandık sayımı biter, zabıtlar ortak imzalanır. Her parti imzalar. O zabıtlar ile gider ortak imzalanır. Ankara’ya gider ortak imzalanır. Tüm aÅŸamalar hepsi tüm partilerin katkısıyla olur. Åžimdi dünden beri Muharrem İnce ağız deÄŸiÅŸtirdi. ‘Yok efendim toplanın, sandalye alın, cübbeleri alın YSK’ye gideceÄŸiz’ diyor. Bak ÅŸimdiden söylüyorum, bu ÅŸeffaf demokratik usulle yapılan seçimlere raÄŸmen, bir adam çıkar da meydanda yanlış yapmaya kalkarsa, hukukun dışında bir ÅŸeyler yapmaya kalkarsa, 15 Temmuz’da bu millet ne yapmışsa aynısını yapacaktır.” diye konuÅŸtu.

“Kaybedince çamura yatmak yok”
Kimsenin sandık güvenliÄŸine ve ÅŸeffaf demokratik yapısına söz söyleme hakkı olamayacağını vurgulayan Turan, ÅŸöyle devam etti:

“Gel sandığa beraber sahip çıkalım. Her parti temsilci versin. Zaptı beraber imzalayalım. Kaybedince çamura yatmak yok. Kaybedince mızmız yapmak yok, bu millet ne derse baÅŸ tacı. Ben seçilirsem de kaybedersem de baÅŸ tacı. Ama aynısını Muharrem’in de yapması lazım. Öyle ÅŸimdiden tehdit edercesine ‘Sandıklara ÅŸunu yaparız, bunu yaparız’, yok öyle 3 kuruÅŸa 5 köfte geride kaldı arkadaşım. Bu millet ne yaptığını biliyor, sandığına sahip çıkacak.”

“Bunların hepsi bu devletin kurumları”
Turan, Muharrem İnce’nin TRT ile ilgili sözlerine de deÄŸinerek, “Muharrem İnce TRT ile ilgili sürekli bir iftirada bulunuyor. Çıkıyor TRT kötü, TİKA kötü, AFAD kötü, böyle bir saçmalık olabilir mi? Bunların hepsi bu devletin kurumları. Sen de bu devletin başına adaysın. İnsan kendi devletinin kurumu ile kavga eder mi? Åžimdiden Antep’de İzmir’de birçok yerde, TRT çalışanlarına saldırı oldu. Bir devlet adamına bunlar yakışır mı? Yanlış varsa iktidar olursun düzeltirsin bu baÅŸka bir ÅŸey. Ama tehditle, hakaretle, kurumlara saldırarak, devlet adamlığı olmaz. Zaten bunlar devlet adamı falan deÄŸil. Muharrem İnce çok kıymetliyse, çok iyi bir liderse, ey CHP’liler 3 ay önce, neden bunu baÅŸkan yapmadınız. CHP’nin başına baÅŸkan yapmadınız da biz niye Türkiye’nin başına baÅŸkan yapalım? Çok kıymetliyse siz baÅŸkan yapsaydınız.” deÄŸerlendirmesini yaptı.

Muhabir: Ercan Özçetin, Burak Akay